

Mágneses kézműves játék Kapd el a férget Etesd meg a madarat Etesd meg a harkályt Az arcade játék nagyszerű módja annak, hogy együtt töltsön időt a családdal
2-3 nap
14 nap
Mágneses kézműves játék Kapd el a férget Etesd meg a madarat Etesd meg a harkályt
Az arcade játék nagyszerű módja annak, hogy együtt töltsön időt a családdal. Az egyszerű szabályoknak és az intuitív használatnak köszönhetően kicsiknek és nagyoknak egyaránt játszható! A Catch the Worm játék segít a kicsiknek az új színek felismerésében, a pontosság gyakorlásában, és megmutatja nekik, hogyan jutnak táplálékhoz a madarak. A játék amellett, hogy mosolyt csal gyermeke arcára, oktató jellegű is.
Az első lépések.
A feladat a giliszta kihúzása a törzsből a madár segítségével. Középre mágnes van szerelve, közelebb hozva a giliszta és a madár összeér, de vigyázz, ez pontosságot igényel. A türelem lesz az egyik olyan tulajdonság, ami biztosan jól jön. A féreg elkapása után etetned kell a madarat, valószínűleg éhezik.
A játék kiváló minőségű műanyagból készült. Az alapanyag tartóssága mellett feltűnő megjelenést is biztosít. Nincsenek éles szélei.
Elemek beállítása:
- törzs csajjal
- madár
- 8 giliszta
A madár méretei:
10 cm x 10 cm x 5 cm
A földigiliszta méretei:
7 cm hosszú
Az egész játék méretei:
17 cm x 8 cm x 8 cm
Csomagolás méretei:
27 cm x 21 cm x 11 cm
A játék 3 évesnél idősebb gyermekek számára alkalmas. A készlet CE tanúsítvánnyal rendelkezik és megfelel az EN 71 szabványnak. A legjobb minőségű műanyagból készültek, így garantált a minőség és a biztonság a használat során.
Megadott referenciák